poniedziałek, 12 marca 2012

CANDY tkaninowe

Jeszcze przed rozpoczęciem sprzedaży mamy dla Was niespodziankę - rozdajemy tkaniny! 

Do rozlosowania są dwie nagrody. Zwycięzca otrzyma dwie tłuste ćwiartki z kolekcji Michaela Millera, które wybierze spośród wzorów zamieszczonych poniżej. Druga wylosowana osoba otrzyma nagrodę pocieszenia w postaci jednej tłustej ćwiartki, którą też sama wybierze.



Zasady uczestnictwa są standardowe:
1. Należy zostawić komentarz pod tym postem.
2. Zamieścić u siebie na blogu w pasku bocznym podlinkowany baner. Jeśli nie posiadasz bloga to w komentarzu pozostaw swój adres mailowy.
3. Zapisy zbieram do 20 marca. Losowanie odbędzie się pierwszego dnia wiosny, czyli 21marca.



Wszystkim uczestnikom, życzę szczęścia w losowaniu ;)

114 komentarzy:

  1. Pierwszaaaaa!!!!!!!!!!!! Już widzę te wszystkie dziecio-gadżety uszyte z tak pięknych tkanin....mmmmm... marzenie

    OdpowiedzUsuń
  2. Dziękuję za zaproszenie i oczywiście skorzystam z zabawy!
    Serdecznie pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  3. Dziękuję za zaproszenie:)
    pozdrawiam Aga

    OdpowiedzUsuń
  4. z wielką ochotą wezmę udział w takiej zabawie:)
    świetne wzorki na materiałach:)
    pozdrawiam
    http://www.agea-happiness.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  5. Zapisuję się:). Gdzie tkaniny tam i ja. Oby się poszczęściło!

    OdpowiedzUsuń
  6. Serdecznie dziękuję za zaproszenie :) Z ogromną przyjemnością wezmę udział w zabawie - tkaniny cuuuuudowne. Pozdrawiam ciepło - Daria :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Bardzo dziękujemy za informację i zaproszenie. Z radością przyłączymy się do zabawy. Wszystkie tkaniny są cudowne! Można zupełnie zatracić się w niezwykłych wzorach i kolorach:) Tymczasem, pozdrawiamy serdecznie i biegniemy zamieścić baner:)

    OdpowiedzUsuń
  8. świetne! dinozaury skradły moje serce, i te pastele ... spróbuję szczęścia :]

    OdpowiedzUsuń
  9. Ja mam ogromną ochotę na kropeczki! Słodkie są. Próbuję, może się powiedzie?! Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  10. i ja dziękuję za zaproszenie i z przyjemnością się zapisuję :)
    szkoda tylko że wygrać można tylko dwie ćwiartki, bo z chęcią bym wszystkie szmatki widziała u siebie :D
    czekam zatem z niecierpliwością na losowanie i otwarcie sklepu
    pozdrawiam ciepło
    Kasia

    ps- proszę o skasowanie weryfikacji komentarzy :)

    OdpowiedzUsuń
  11. I ja i ja jestem chętna !!!! A nóż-widelec uda mi się wygrać?
    dziekuję za odwiedziny na moim blogu, oraz za zaproszenie do tej zabawy, obym wygrała ! (hihi ale jestem skromna, no ale cóż zależy mi)
    Pozdrawiam
    Mary z maryśkowa

    OdpowiedzUsuń
  12. Obowiązkowo ustawiam się w kolejce i już nie mogę doczekać się otwarcia sklepu :)!!

    OdpowiedzUsuń
  13. Witam..
    Z radością zagoszczę w Twoim sklepie,bo ostatnio dużo szyję z nowych tkanin tych,które masz wystawione na blogu, także...a każda kolejna osoba na rynku,sprowadzająca tkaniny ze Stanów jest dla mnie jak "miód na moje serce i oczy"....
    Z chęcią powieszę link na moim blogu (ponad 1500-2000 odwiedzin w miesiącu)..tylko podeślij mi proszę banerek na maila.. powieszę też info o twoim sklepie na swoim profilu na fb...Zawsze tak robię jak znajdę jakiś boski,nowy sklep..A tym razem to sklep znalazł MNIE...
    Najlepszego...
    Wspaniałej sprzedaży i wiatru w biznessowe żagle...
    Iza..Le POPO.

    OdpowiedzUsuń
  14. zgłaszam się :)
    banerek dodany na bloga, ale wolę podać też maila kochamsztuke@wp.pl :)
    pozdrawiam :D

    OdpowiedzUsuń
  15. Z wielką przyjemnością odpowiadam na zaproszenie :) Dobrych sklepików nigdy dość! Trzymam kciuki za powodzenie przedsięwzięcia.

    OdpowiedzUsuń
  16. zapisuje sie i ja :)
    oj cos tu sie zapowieda fajny skkepik :)
    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  17. Ostatnio nie mam szczęścia w losowaniach candy. Ale może tym razem będzie inaczej :)Piękne tkaniny muszę spróbować!!!!

    OdpowiedzUsuń
  18. Pięknie się zapowiada :) Ustawiam się w kolejce po te śliczności :)

    OdpowiedzUsuń
  19. jaka radość kiedy można kupić ładne tkaniny, trzeba więc szerzyć dobre słowo! baner już na blogu. powodzenia ze sklepem!

    OdpowiedzUsuń
  20. Cud, miód i orzeszki, czyli ustawiam się i ja.

    OdpowiedzUsuń
  21. Pięknych tkanin nigdy za dużo, ja również chętnie wezmę udział w zabawie. Dziękuję za zaproszenie i czekam na więcej :)

    OdpowiedzUsuń
  22. Chciałabym wziąć udział :)
    http://sunflowers-wildflower.blogspot.com
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  23. również dołączam do candy :)

    OdpowiedzUsuń
  24. fantastyczne
    też się dołączam

    OdpowiedzUsuń
  25. to i ja się skuszę:) grzechem byłoby nie spróbować!
    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  26. Wow! Jakie piękne candy!! Oczywiście, że biorę udział i nie mogę się doczekać otwarcia sklepu :)

    OdpowiedzUsuń
  27. Dziękuję za zaproszenie♥jak tu nie skorzystać z takich dobrodziejstw jakie nam fundujesz.
    Czekam z wypiekami na twarzy na otwarcie sklepiku!Powodzenia w biznesie.Renia

    OdpowiedzUsuń
  28. Zaproszenie odebrane, bannerek podlinkowany. Pozostaje czekać na losowanie i wierzyć w swoje szczęście :) Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  29. Radośnie czekam na sklepik :))

    OdpowiedzUsuń
  30. I ja się piszę!! Bannerek dodany, a mój email to m.witczak-buczma@tlen.pl :)))

    OdpowiedzUsuń
  31. Jak bym mogła ominąć takie wspaniałości :d A na otwarcie czekam z niecierpliwością. Powodzenia!

    OdpowiedzUsuń
  32. Dziękuję za zaproszenie, czekam niecierpliwie na otwarcie sklepu bo jestem uzależniona od pięknych, kolorowych tkanin :)
    Banerek już dodaję z boku mojego bloga.

    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  33. Czekam na losowanie ;3
    http://arrts.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  34. Na fun pag'u też już wisisz...ujmując rzecz kolokwialnie...
    http://www.facebook.com/pages/Le-POPO/188204617899769?bookmark_t=page

    Na blogu też napisałam posta oprócz baneru z boku..
    A co tam..Kobiety powinny się wspierać..!!!
    Mi też pomogło i pomaga wiele wspaniałych dusz.Dziękuję im w ten sposób,oddając innym..
    Jeszcze raz najlepszego.
    Iza

    Najlepszego
    Iza

    OdpowiedzUsuń
  35. mam pewnie nowy dla siebie pomysł tkaninowy i wygrana w tym candy bardzo ułatwi mi jego realizację. Staję w kolejce!

    OdpowiedzUsuń
  36. Ponieważ noszę się z zamiarem zakupu maszyny do szycia, takie piękne tkaniny byłyby jak znalazł! Zapisuję się więc z nadzieją! Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  37. bardzo piękne tkaniny !!! chętnie się je wygram :) czekam na otwarcie sklepu i pozdrawiam kinia www.igielnia.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  38. Też chętnie zgłaszam udział i witaj na blogu :)

    OdpowiedzUsuń
  39. bardzo inspirujace materialy... aż sieszyć, żyć chce. Staję w kolejce licząc nalut szcęscia.. i pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  40. Piękne materiały!! Spróbuję szczęścia. I powodzenia ze sklepem.
    http://dziescilat.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  41. Uwielbiam tkaniny tej firmy są po prostu przepiękne i bardzo inspirujące. Banerek gotowy teraz tylko przyda się trochę szczęścia. Pozdrawiam ciepło :)

    OdpowiedzUsuń
  42. Wzory cudne tylko szyć :D
    Wszystkim życzymy szczęścia w losowaniu .
    http://balerinaszydelkowanie.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  43. CUDO!!! Bardzo bardzo bym chciała je mieć dla mojej Hanulki! :-) Powodzenia ze sklepikiem! :-)

    OdpowiedzUsuń
  44. O ety! Ale piękne kolory!!! Się zapisuję niniejszym

    OdpowiedzUsuń
  45. Tkaniny rewelacyjne, tyle kolorów aż przyprawia o szyciowy zawrót głowy :) Także zapisuję się do losowania. Niestety nie mam bloga, więc zostawia swój adres e-mail: ittersbitters@gmail.com

    OdpowiedzUsuń
  46. Dziękuję serdecznie za odwiedziny na blogu,miłe słowa i zaproszenie na candy :) Prawdę mówiąc miałam już nie brać udziału w żadnych,bo nie mam w nich za grosz szczęścia,ale te tkaniny są takie ładne! Nie sposób się oprzeć :) Staję więc grzecznie w kolejce.
    Pozdrawiam cieplutko

    OdpowiedzUsuń
  47. Witam serdecznie! Na wstępie chcę życzyć powodzenia ze sklepem i mnóstwa klientów. Zapraszam również na mój blog http://kroliczachata.blogspot.com/.
    Mam cichą nadzieję że Wasze piękne tkaniny zagoszczą u mnie już niedługo, czy to dzięki CANDY czy po uruchomieniu sprzedaży :)
    Pozdrawiam ciepło :)

    OdpowiedzUsuń
  48. I ja się przyłączam ;)Śliczne tkaniny :)

    OdpowiedzUsuń
  49. Piękne tkaninki , z przyjemnościa skorzystam z zaproszenia i się zapiszę :)Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  50. dziękuję za zaproszenie :-)
    za sklep trzymam kciuki, przyjaznych miejsc z tkaninkami nigdy za wiele :)
    banerek wywieszony...
    pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  51. Cudowności, nie wiedziałam, że powstaje takie miejsce...Niestety nie posiadam bloga, podaje więc maila: alex996@gazeta.pl
    Pozdrawiam,
    Alex

    OdpowiedzUsuń
  52. Ostatnio miałam przyjemność nabyć jedną z tkanin Michaela Millera i zakochałam się w nich dokumentnie! Są cudowne! Dlatego zapisuję się z wielką nadzieją, że to mi dopisze szczęście w losowaniu :)

    Pozdrawiam,
    ComoLaLuz

    OdpowiedzUsuń
  53. TEZ SIE ZGLASZAM PIEKNE TKANINY

    OdpowiedzUsuń
  54. Dziękuję za zaproszenie :) Trafić do świata takich kolorów, to jak jeść lody we wszystkich smakach! Dinozaury skutecznie przyciągają mój wzrok (to przez syna), no i oczywiście sowy (to przez córkę)! ;) Z wielką przyjemnością dołączam do tej długaśnej kolejki życząc jednocześnie powodzenia :D

    OdpowiedzUsuń
  55. Piękne tkaniny! I czekam na kolejne posty.
    droga.aferentna@gmail.com

    OdpowiedzUsuń
  56. Dzięki za to candy :D Materiały są przepiękne. Ja właśnie kroję literki dla mojego 5 miesięcznego Bąbelaska i przyznam, że chętnie zrobiłabym je z tych ćwiarteczek :)
    Niestety jestem bezblogowa więc maila pozostawiam: leerien@wp.pl
    Pozdrawiam!!!

    OdpowiedzUsuń
  57. Zapisuje sie i ja. Nie moge przegapic tej okazji !
    Pozdrawiam serdecznie! kasiabanan@yahoo.co.uk

    OdpowiedzUsuń
  58. Chętnie wezmę udział w zabawie!

    OdpowiedzUsuń
  59. Może tym razem mi się poszczęści ;-) Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  60. Może i ja spróbuję, ostatnio lubimy sie z maszyną;-)
    Życzę powodzenia w sklepiku!

    OdpowiedzUsuń
  61. Jejciu super cukierasy do wygrania ;) Staję w kolejce dobrze, że zobaczyłam teraz to Candy ;)! Nie mam szczęścia, w losowaniach ale może akurat ;)Tkaniny są naprawdę cudne ;)!!!
    http://madlen2186magicznyswiat.blogspot.com/
    Serdecznie pozdrawiam
    Magdalena

    OdpowiedzUsuń
  62. haha!! Ja też ja też :))) Materiał cudowne, może mi się uda coś z nich uszyć? Kto wie, kto wie?

    OdpowiedzUsuń
  63. JA również się piszę...może szczęscie dopisze...widzę jedną którą na pewno bym chciała mieć...pozdrawiam:))))) Hally

    OdpowiedzUsuń
  64. Śliczne materiały! Ustawiam się w kolejce!

    OdpowiedzUsuń
  65. Z wielką przyjemnością dołączam się do zabawy =p
    Pozdrawiam cieplutko =}

    http://moja-koniczynka.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  66. Super, że tutaj trafiłam. Zaraz zaglądnę do sklepiku!
    Gdyby udało mi się wygrać ;D , to proszę o cierpliwość ... będę w przyszłym tyg nieuchwytna przez internet. Dziękuję!

    OdpowiedzUsuń
  67. piękne tkaniny! i ja się zgłaszam :)
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  68. to ja też staję w ogonku i czekam na ciut szczęścia przy losowaniu...

    OdpowiedzUsuń
  69. Ja też ustawiam się grzecznie w kolejkę i czekam z niecierpliwością na sklep:)

    OdpowiedzUsuń
  70. Zapisuje sie:)
    Pozdrawiam Asia

    OdpowiedzUsuń
  71. Piękne tkaniny! Cudownie by było je wygrać , dlatego ustawiam się w kolejce niezwłocznie.

    OdpowiedzUsuń
  72. A co mi tam , może się uda ;D. Miłego dnia

    OdpowiedzUsuń
  73. Śliczne wzory, zakochałam się. Zgłaszam się, a mój email to flounce@vp.pl

    OdpowiedzUsuń
  74. Szyć nie umię ale kocham piękne rzeczy oraz moich synków, dla których dokonuję rzeczy niemożliwych :)

    OdpowiedzUsuń
  75. O jak fajnie ,że tu trafiłam :)tkaniny cudne!zatem ustawiam się w ogonku i liczę na szczęśliwy los :)
    Pozdrawiam cieplutko.

    OdpowiedzUsuń
  76. Jakie piękne tkaniny :) Równiez ustawiam się w kolejce, Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  77. Tkaniny są wspaniałe, chętnie się zapisuję i mam nadzieję że szczęście mi dopisze:)
    Pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
  78. Ja! Ja! jeszcze ja! i wybierzcie mnie! nikt mnie nigdy nie wybiera... może teraz się uda :D

    OdpowiedzUsuń
  79. Właśnie tu trafiłam, więc się zapisuję. Banerek jest tutaj:
    http://pracownianapoddaszu.blogspot.com/ Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  80. I ja się zgłaszam, bo tkaniny przedniej urody!
    Dzięki za zorganizowanie tak fajnego i kolorowego Candy :)

    OdpowiedzUsuń
  81. Przepraszam, kto z Państwa ostatni w kolejce? To ja ustawiam się za Panią :-)

    OdpowiedzUsuń
  82. No i mnie nie moze tu zabrakac! Oj cuda bym uszyla z tych tkanin :P

    OdpowiedzUsuń
  83. Jakie cudne tkaniny! Poczekam zatem ;)))

    OdpowiedzUsuń
  84. O jej ...! Jakie ładne, ja też chcę! Zgłaszam się z nadzieją wielką. Powodzenia!

    OdpowiedzUsuń
  85. Piękne te tkaniny! aż chce się szyć! Ustawiam się w kolejeczce:)

    OdpowiedzUsuń
  86. z wielką ochotą wezmę udział w takiej zabawie:)
    świetne wzorki na materiałach:)
    pozdrawiam
    http://rukodelenkino.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  87. Przepyszne tkaniny! Za takie wzory to można zrobić wiele :>
    Już się zapisuję i was u siebie reklamuję :)

    I odwiedzać zamierzam!

    OdpowiedzUsuń
  88. Ojej! Ale super wzory! Dopisuję się i ja! :)

    OdpowiedzUsuń
  89. Również się dopisuję..śliczne kolory.. sasidka@gmail.com

    OdpowiedzUsuń
  90. Chętnie się przyłączę do zabawy :).

    OdpowiedzUsuń
  91. Piękne tkaniny. Z chęcią wezmę udział w tej zabawie i z niecierpliwością będę czekała na losowanie. Pozdrawiam serdecznie. Jola

    OdpowiedzUsuń
  92. banerek zaraz wrzucam na boczny pasek mojego bloga :) troche pozno ale moze jeszcze pare osob dzieki mojemu banerkowi sie zalapie :)

    OdpowiedzUsuń
  93. Ło matko. Bym przegapiła! :D W takim razie prędziutko zgłaszam się z cichutką nadzieją, że farta będę miała... :)

    Pozdrawiam serdecznie!

    OdpowiedzUsuń
  94. CUDEŃKA. Moja przygoda z maszyną co prawda na początku drogi, ale dla takich tkanin aż się chce... Córa już wybrała :) czekamy na otwarcie i zakupy Powodzenia!
    anna_lebek@tlen.pl

    OdpowiedzUsuń
  95. Dopiero namierzyłam stronę, i oczywiście nie mogę ominąć TAKIEJ zabawy.
    Tkaniny cudowne!!!

    OdpowiedzUsuń
  96. To i ja się dołączę. Piękne te tkaniny więc warto zapolować nawet jak się nie ma szczęścia :)

    OdpowiedzUsuń
  97. Ja równiez ustawiam sie w kolejce :) już nawet upatrzyłam sobie jeden materiał, który prześlicznie będzie wyglądał na podusi u mnie w salonie :))

    OdpowiedzUsuń
  98. To ja też się ustawiam w kolejce:) Może się tym razem uda coś wygrać:D

    OdpowiedzUsuń
  99. To ja też się bawię z Wami. Pozdrawim.

    OdpowiedzUsuń
  100. o rany jakie piękne tkaniny :) wrzucam banerek

    OdpowiedzUsuń
  101. ostatni dzień zapisów i dłuuuga kolejka, ale ja też chcę, ja też! oj przydałyby się takie piękne tkaninki... :)

    OdpowiedzUsuń
  102. Dosłownie rzutem na taśmę :) Z chęcią się przyłączę do zabawy.

    OdpowiedzUsuń
  103. ja też ustawiam się w kolejkę
    mój mejl:
    gorni4@wp.pl
    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  104. I ja i ja! Może jeszcze zdażę:)

    OdpowiedzUsuń
  105. Z rozkoszą zgłaszam swój udział w Candy! :)
    Pozdrawiam,
    joaśka
    http://pracownia-awh.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  106. ja też mam wielką chrapkę :)

    OdpowiedzUsuń
  107. Na ostatnią chwilkę ale chyba zdążę :) Młoda ze mnie blogowiczka i moje pierwsze Candy :) Ale z tych materiałów byłyby cudne Anielinki :) no nie mogę się oprzeć :)
    Pozdrawiam ciepło i serdecznie
    Ania, anialkowo.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  108. i jeszcze ja jeszcze ja.... się zapisuję z wielką chęcią!!
    Pozdrawiam niebiesko:)

    OdpowiedzUsuń
  109. uff..mam nadzieję że zdążyłam, też się zapisuje! :)

    OdpowiedzUsuń
  110. powoli zamykam kolejkę i nie mogę się doczekać losowania;)

    OdpowiedzUsuń