czwartek, 15 marca 2012

Garść inspiracji

Miło mi widzieć, że candy cieszy się zainteresowaniem i coraz więcej chętnych do zabawy się zapisuje. Mam nadzieję, że kupujących w sklepiku będzie równie dużo ;)

W oczekiwaniu na dostawę tkanin od Michaela Millera poniżej przedstawiam garść inspiracji zaczerpniętych przede wszystkim z Etsy i bloga Michaela Millera.

Coś dla chłopców:

Coś dla dziewczynek:

Oraz musztardowe grochy, w których ja osobiście się zakochałam (zwłaszcza w sukience retro).


Ps. Zauważcie jak tkanina z sowami idealnie współgra z różnymi kolorami.


Zdjęcia:
Alphabetcitystudio, Domesticblissnz, AuntBsBonn, BugsandBeez, Juliekope, KBExuisites, MichelleTan, Oktak, Pixie LouKids, Higwaycottage, Hyenacart, Liliebee, Luulla, Minimebabygear, Nathaliebearden,  Theniftyfoodie

5 komentarzy:

  1. Cudowne inspiracje zwłaszcza te dla chłopców bardzo przypadły mi do gustu :) Patchworkowa kołderka jest cudna bardzo bym chciała umieć taką uszyć dla mojego okruszka :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Sukienka jest cudowna, gdybym tylko nie była w tej chwili w ciąży sama bym taka szybko założyła Krój i materiał rewelacja. Korzystam z podobnych tkanin i rzeczywiście rzadko kiedy coś do czego nie pasuje Te tkaniny są po prostu fantastyczne:)

    OdpowiedzUsuń
  3. Sowy faktycznie są fantastyczne, ale te kropy są również super optymistyczne :)

    OdpowiedzUsuń
  4. kropy kocham, a musztrdowe równie pieknie jak inne sie prezentyją- kto by pomyslał, że musztarda taka jest elegancka

    OdpowiedzUsuń