środa, 21 marca 2012

WYNIKI CANDY

Wczoraj o północy minął termin zgłaszania się do mojego Candy. Wasz odzew bardzo miło mnie zaskoczył. Z wielką przyjemnością i ciekawością zaglądałam na Wasze blogi.

Zwycięzców miała zaszczyt wyłonić moja osobista "sierotka". Poniżej fotorelacja z losowania.

Mieszanie:

Pierwszą nagrodę otrzymuje ...
 ... sikorka w akcji i to do niej powędrują dwie tłuste ćwiartki wybranych tkanin Michaela Millera.

Drugim zwycięzcą jest...
... with love, która otrzyma jedną tłustą ćwiartkę wybraną przez siebie z kolekcji Michaela Millera.

Zwycięzcom serdecznie gratuluję i proszę o podanie danych adresowych, oraz nazwy wybranych tkanin.

25 komentarzy:

  1. gratulacje i wiosenne pozdrowienia

    OdpowiedzUsuń
  2. :D Ale szczęściary - cukierkowa maszyna losująca :D

    OdpowiedzUsuń
  3. Gratuluję !
    A "maszyna losujaca" Słodka :))

    OdpowiedzUsuń
  4. Eh..pozostaje tylko kupić:P
    Gratuluję wygranym:)

    OdpowiedzUsuń
  5. Ogromne gratulacje wybrańcom losu :)
    A losujące dziewczę przecudne!!

    OdpowiedzUsuń
  6. Gratuluję i strasznie zazdroszczę dziewczynom wygranej! :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Serdecznie gratuluję i dziękuję za zabawę!
    Pozdrawiam1 Cz.

    OdpowiedzUsuń
  8. Prześliczna "maszyna losująca" :) szkoda tylko, że Jej słodka łapka nie trafiła na mój los! :) Gratulacje dla zwycięzców, a mnie pozostaje udać się do Twojego allegrowego sklepiku :)i poczynić zakupy :)Pozdrawiam cieplutko i dziękuję za zabawę.

    OdpowiedzUsuń
  9. Gratulacje!
    "Maszyna losująca" śliczności :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Buuuu, szkoda, że nie ja :( Gratuluję szczęściarom, a Pan Random niech się chowa przy takiej konkurencji ;)

    OdpowiedzUsuń
  11. Gratulacje dla zwyciężczyń :)

    OdpowiedzUsuń
  12. tylko pozazdrościć takiego szczęścia:) Osobista "sierotka" jest przesłodka!

    OdpowiedzUsuń
  13. Cudna "sierotka" :)
    Zwyciężczyniom gratuluję.

    OdpowiedzUsuń
  14. Sierotka spisała się świetnie. Zwyciężczyniom serdecznie gratuluje :)

    OdpowiedzUsuń
  15. gratuluję szczęściarom i dziękuję za zabawę :)

    OdpowiedzUsuń
  16. ech, gratuluję szczęściarom i dziękuję za zabawę :)

    OdpowiedzUsuń
  17. Dziękuję za zabawę, gratuluję :)

    OdpowiedzUsuń
  18. Gratulacje! :) i dziękuję za zabawę

    OdpowiedzUsuń
  19. Gratuluję szczęśliwcom i przesyłam buziaka dla uroczej "sierotki"! =D
    Pozdrawiam cieplutko =}

    OdpowiedzUsuń
  20. Ależ niespodzianka!!!!!!!!!!!!!!
    Czy to jeszcze aktualne??? Moja droga ja właśnie wracam do życia po przeżyciach :D Nowonarodzony Jeremiasz w domku z mamą;D Już piszę na e-maila :D

    OdpowiedzUsuń
  21. Moja droga, jak najbardziej aktualne! Gratulacja z okazji narodzin synka :)

    OdpowiedzUsuń