poniedziałek, 4 marca 2013

NIETYPOWE ZASTOSOWANIE TKANIN

Podczas planowania i urządzania swojego kącika roboczo-szyciowego, znalazłam w sieci rewelacyjne pomysły na tablice i przyborniki wykonane z tkanin. Najbardziej podobają mi się tablice magnetyczne, które idealnie mogą sprawdzić się także w kuchni. Wystarczy naciągnąć tkaninę na blachę i powiesić na ścianie lub na boku lodówki :)
Do pracowni wyśmienicie pasują przyborniki na nożyczki, nóż krążkowy itp wykonane z tamborka.
Tamborek można także wykorzystać jako przybornik na listy, notatki, zegar czy nawet wieszak na kolczyki :)

tablice magnetyczne:

tamborki:

tablice memo - płyta obciągnieta ociepliną i tkaniną, dodatkowo przypięte tasiemki, pod które można wsunąć zdjęcie, wizytówkę czy listę zakupów


źródło: abernathycrafts.com, asquaredw.com, DuringQuietTime.blogspot.com, fishsticksdesigns.com, media.homemadesimple.com, pinsaandribbons.co.uk 
Etsy: LivyLouDesigns, TheCharmingWall, rachaelscreations, AcroddtheBoards,

4 komentarze:

  1. Suuuper....mam pytanie...będzie kiedyś dostępna w sklepie taka tkanina w zygzak ale jedno kolorowa...taka jak na inspiracjach???

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Aktualnie w sklepiku mam dwa kolory takich tkanin: chevron szary i błękitny, dokładnie takie jak na pierwszym zdjęciu :)

      Usuń
    2. O to super..dawno tam nie zaglądałam. Dziękuję za info:)))

      Usuń
  2. Ahh... cudowne te tablice!

    Właśnie jestem na etapie urządzania kuchni... Lada dzień przyjadą moje mebelki =). Postawiłam bardziej na romantyzm niż nowoczesność dlatego wszystkie sprzęty będą pochowane w szafkach, z lodówką włącznie... i tu właśnie pojawia się jeden z minusów moich kuchennych stylizacji, a mianowicie brak zewnętrznych magnetycznych drzwi lodówki =(. Uwielbiam tą możliwość, którą nam dają i sama sobie ją nierozważnie odebrałam! Karteczki, widokówki... To jest bardzo praktyczne a jednocześnie nadaje pomieszczeniu ciepłego rodzinnego klimatu. Dlatego właśnie zaczęłam się zastanawiać nad inwestycją jeszcze dodatkowo w jakąś magnetyczną tablicą. Niestety na moje nieszczęście wszystkie na które trafiłam są bardziej nowoczesne niż... w stylu mojej kuchni.

    Natomiast ten pomysł na jej obszycie jest genialny! =)
    I na pewno z niego skorzystam. Muszę się jedynie zdecydować na jakiś wzór z czym chyba jednak poczekam aż zdecydujemy się z mężem na tapetę (kuchnia jest połączona z pokojem).

    Dziękuję za natchnienie! ;)

    Nawet może zrobię jakieś małe how it's made na moją stronę...
    Oczywiście pozwolę sobie podlinkować ten blog jako inspiracje i zapewne zaopatrzenie jeżeli chodzi o materiały gdyż parę już wpadło mi w oko ;).

    Pozdrawiam! ;)
    ~ J.Kokarda
    (kurkidomowe.vot.pl)

    OdpowiedzUsuń